marți, 8 februarie 2011

Despre PartidulBuneiDispozitii

Despre PartidulBuneiDispozitii
Bun venit la noi la partid!!!!
Zambetul si voia buna ne vor tine impreuna!

Dedicat celor indoctrinati cu buna dispozitie si voia buna

De zambesti sti sa iubesti,
De iubesti sti sa traiesti,
Asa ca eu m-am gandit
Sa va invit la zambit!!!!!

Sica un slogan ne-a scris,
Sa-l vedem aicea pus:

Uite ca, am si-un slogan:
Fara bani, traim un an..
Dar cu zambet, bucurie..
Traim veseli, ani..o mie!!!

AM O MARE RUGAMINTE
VA ROG CA SA TINETI MINTE
MIE NU VA ADRESATI
SI CU "SEFU" SA MA LUATI!!!!
LA CUVANT FAC ALERGIE
SI NU-MI PLACE DELOC MIE!!!!

Cat priveste consecintele de obezitate ale rasului:
Foaie verde si-o cireasa
Chiar daca rasul ingrasa,
Prefer sa ajung obez,
Dar de el nu ma tratez


--------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:


la muzeu