marți, 3 mai 2011

Adevaratul curaj

Chiar daca drumul pare uneori mai greu,chiar daca inertitudinile ne incoltesc la fiecare pas; chiar daca dezamagirile se aduna cu fiecare zi mai mult; decat credem noi ca am fi meritat; chiar daca oamenii nu sunt intotdeauna cei care am avea nevoie sa fie ;chiar daca soarele nu este acolo, asa cum gandul nostru ar vrea ;chiar daca astazi prietenii ne-au uitat nu e grav.Nu inseamna decat ca atunci cand ne vom afla calea, cand vom avea certitudini, cand vom intalni un om deosebit ,cand soarele va fi din nou cu noi , nu doar in gand... sau cand vom regasi un prieten abia atunci vom sti ca a meritat.Daca nu ne-am mai lasa prada primului impuls,daca am gasi,de cate ori e nevoie, ragazul si puterea de a privi si de a judeca detasat situatiile si lucrurile,am avea mai putine regrete.Daca am incerca,macar o data, ca un exercitiu de vointa,sa ne punem in postura celuilalt, am reusi sa intelegem ceea ce ne scapa atat de des.Adevarul e, de obicei, undeva la mijloc pentru ca fiecare ,in felul lui, are dreptate. Daca am asculta mai multe decat vorbim, daca am citi mai mult decat scriem, daca am incerca mai mult sa intelegem decat sa judecam...Daca am iubi mai mult decat cerem sa fim iubiti, daca ...Dimineti senine si dimineti ingandurate.Nu e la fel de usor sa gasesti,mereu puterea de a face fata.Un prieten drag, o amintire de pret, un proiect care asteapta pot fi un bun stimulent.Adevaratul curaj, insa,vine din noi.Din acel launtru in care prea rar ne facem timp sa patrundem.Daca s-ar putea masura capacitatea noastra de a incasa, am afla lucruri care ne-ar face sa ne reconsideram propria parere despre noi.Si toate astea pana intr-o zi.Intr-o zi cand nu mai pot insemna exact capatul de drum dupa care nu mai urmeaza nimic.In fiecare zi invatam ceva de la cineva. Constientizand sau nu.Multumind sau nu.Micile provocari fac parte din acelasi intreg al luptei cu viata si cu limitile noastre.Trebuie sa indraznim, sa recunoastem cand gresim,sa stim ce vrem si sa nu fim egoisti....!!!Care dintre cei care iubesc nu sufera ?"Universul nu este constient de existenta ta. Relaxeaza-te!"

Niciun comentariu:


la muzeu