vineri, 1 iulie 2011

Pe vremea cînd Dumnezeu a creat femeia şi era cea de-a şasea zi în care lucra din greu, a apărut un înger şi a spus: "De ce-i dedici atîta timp acestei creaturi?" Iar Dumnezeu a răspuns: "Ai văzut lista specială pe care am făcut-o pentru ea? Trebuie să fie firavă dar nu neputincioasă, să poată ţine patru copii în poală în acelaşi timp, să aibă un sărut care poate vindeca orice durere, de la un genunchi zgîriat la o inimă frîntă şi va face toate acestea cu doar două mîini." Îngerul a fost uimit de cerinţe. "Doar două mîini? Nu se poate! Şi ăsta e modelul standard? Dar e prea multă muncă pentru o singura zi. Mai bine aşteaptă pînă mîine să-ţi sfîrşeşti lucrul." "Ba n-o să aştept", a protestat Dumnezeu. "Mai am atît de puţin pînă să desăvîrşesc această făptură care îmi este atît de aproape de inimă. Deja se poate vindeca singură cînd este bolnavă şi, pe deasupra, poate munci 18 ore pe zi." Îngerul s-a apropiat şi a atins femeia. ... mai urmeaza.... Mi-a placut mult..."Dar, Doamne, ai facut-o atît de moale." "Da, este moale", a încuviinţat Dumnezeu, "dar am facut-o şi puternică. Nici n-ai idee cîte poate suporta sau îndeplini." "O să poată gîndi?" a mai întrebat îngerul. Şi Dumnezeu a răspuns: "Nu numai că va putea gîndi, ci chiar să găsească soluţii şi să negocieze." Atunci, îngerul a observat ceva şi, apropiindu-se, a atins obrazul femeii. "Oops, se pare că din modelul ăsta se prelinge ceva. Ţi-am spus eu că încerci să pui prea multe în el." "Nu se prelinge nimic, aceea e o lacrimă", l-a corectat Dumnezeu. "Pentru ce e lacrima?" întreba îngerul. "Lacrima este modul ei de a-şi exprima bucuria, tristeţea, durerea, dezamăgirea, iubirea, singurătatea, deznădejdea şi mîndria." Îngerul a rămas impresionat. "Doamne, esti un geniu, te-ai gîndit la toate! Femeia este cu adevărat uimitoare." Şi aşa şi este! ........ http://www.youtube.com/watch?v=EckdXRtGZAk

Niciun comentariu:


la muzeu